Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, July 3, 2010

rindu blOg




uhuuuu windu dengan blog sendiri.
nampaknye hujung minggu je boleh online,sebab wireless di Lanai agak slOw~

Lanai?
masih ingat tak yang aku akan ke Lanai untuk 2 bulan.
yup,dah seminggu aku hidup di sana.
dan alhamdullilah...semuanya baik je kat sana.
aku je yang emo+risau+cuak melampau haritu,bila dah sampai sana,semuanya memang terbaik.
siapa sangka aku lebih aman di dalam hutan tu daripada kat maktab ni.

praktikum masih berbaki 7 minggu,
doakan aku dapat buat yang terbaik.
untuk adik aku Najib di USM sila belajar baik2 dan jaga diri baik2 jugak.

sekian
selamat berhujung minggu =)


5 comments:

Asma’ AB said...

sangat cantek dan colourful!!!!like like like like like ^^

The Nostalgic Scrapper said...

ahhhh...the colours are totally eye catching... this card is a blast!!!

Allycat said...

Your cards are so cute and colourful. Love it!

jasrine2 said...

cantek sangat !!!!

nur aishah bte abd hadi said...

saya nk tanya lar..awak beli barang barang utk buat card ny kat mana erk..meant bentok love tu sume n paper..plz..nk sgt thu..hee..thank :)
dska_032@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...