Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Tuesday, December 7, 2010

chocolate in a box. sweet. yes very sweet.


coklat.
manis.
dan berlemak. dan apabila coklat digabungkan dengan 'lemak'.
ayat 'lemak' itu secara langsung terus tidak nampak,terus hilang.
hanya ada coklat.
berbeza dengan, daging masak lemak. yup,lemak itu sangat nyata. jadi ianya dijauhi. ;p

***
yup depavali haritu aku telah menghadiri kelas coklat.
sangat best,akhirnya aku boleh buat coklat mint dengan sesuka hati aku, bila2 masa yang aku mahukan.
takperlu bersusah-payah mengerakkan enjin motor dan ke kedai dan menghulurkan wang rm10 dan membeli coklat mint Andes tu. ;p

jadi disini nak memperkenalkan 1 benda baru.
coklat di dalam kotak.
sangat comel. untuk majlis hari jadi, berkhatan. bertunang. dan sebagainya.
saya nak try ambil order macam ni.
sebagai permulaan,kepada sesiapa yang ingin tempah coklat seperti ini,bolehlah hubungi saya melalui email.
cara penghantaran adalah self pick up k. sbb takut pos nanti rosak.
setakat ni saya boleh hantar di sekitar seremban dan KL. sebarang pertanyaan sila email.
kalau boleh dalam kuantiti 10 keatas dan 100 kebawah.

kalau kotak seperti gambar di bawah + 4 biji plain milk chocolate = RM5
sebarang pertanyaaan,sila email k. boleh di bawa bincang.
chua1403@yahoo.com

coklat dibalut dengan paper tissue.

simple yet cute.

nyummy kan?
coklat ini cair di dalam mulut. sangat sedap tau.

2 comments:

Pija Madzlan said...

:) dah lama tak jenguk nasuha kat sini...anyway tahniah atas satu cabang baru bisnes :)

Sharm Nidyanandan said...

These boxes are def cute nasuha! :)simply yet adorable! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...