Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, May 1, 2010

warm-up!



setelah agak lama tak buat kad,
tOkey cinonetcOmel telah memberikan saya peluang untuk warm-up.
jari2 yang dah agak keras ni,kembali bekerja seperti biasa.
susah jugak nak mula buat kad seetelah lama berehat nih.
kena refresh otak cari idea baru.
harapnya ini satu permulaan yg baik. ape pendapat anda?

rasa hidup kembali normal bila dapat buat kad.
mau buat tempahan? sila email saya ok. chua1403@yahoo.com
have a nice weekend everyone!


3 comments:

The Nostalgic Scrapper said...

Salam! I mentioned u in my blog some weeks back...pls have a look...take care dear.

dalla said...

creative creation babe..

BiEha Besh said...

time kasih nyah wat kad ni untuk aku,,xsia2 penantian aku slama nih,,,i likeee~~ truskan lagi usaha kamu,,syabas!~ ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...