Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Monday, May 3, 2010

let's take a break for a while.


dapat award ni dari The Nostalgis Scarapper.
selalunya aku agak tak rajin nak mereply tag nih,tapi soalan untuk award yang ni aku sangat berminat.
ok mari tengok ape soalannye:

10 things that makes me happy.


1. umi,angah,maman,lala
2. rizuan asrar
3. kedai buku dan bau buku baru (hahaha..kalau buku yang baru dibeli kan macam ade bau ;p)
4. kertas,butang,riben dan segala barangan craft
5. mint chocolate chip ice cream
6. tengok gambar yang cantik yang mampu buat diri terbang diawangan. macam gambar rumah kaca kat atas ni. ;p
7. hari dapat elaun
8. makan dan minum secara beramai-ramai
9. kuih raye ;p
10. pakaging barangan yang cantik dan kreatif.

5 pieces of trivia about myself.

1. aku tak suka gelap dan sempit.
2. susah nak kawal mood diri sendiri.
3. sangat teringin nak buat bungee jumping atau paragliding
4. tak suka makanan pedas walaupun lahir,duduk kat n.9
5. saya suka lelaki tinggi! ;p

sekarang ni saya mau bagi award nih kat:

1. bieha gojess
2. adrina sidek
3. sara wo sensei
4. wawa
5. kepada sesiapa yang sudi berkongsi kegembiraan mereka. meh la amek award nih. nanti bila dah buat post kat blog,ajak saya datang bace eh. jgn lupe tau...=)

sekian~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...