Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Thursday, January 28, 2010

sayang blog tinggal-tinggalkan ;p





rindu giler sama ini blog.
akhirnya broadband aku dah kembali sihat sejahtera.
terima kasihlah kepada classmateku Kavin.

jadi kamu semua rindu sama aku tak? ;p

maaf la dah lama sangat tak update blog ni.
selain sebab broadband,aku jugak sibuk dengan hal2 lain.
buat kad pun dah tak berkesempatan sangat.
banyak aku terima email untuk tempahan kad,aku terpaksa tolak,sebab busy.
kalau dapat buat pun aku takut tak berkualiti. jadi lebih baik aku tak terima.

tapi baru2 ni ada 1 order yang tak dapat aku tolak.
jadi aku buatkan jugak.
maka inilah hasil kad tu. (rujuk gambar diatas ;p)
dia mintak kad yang sibijik macam yang pernah aku buat sebelum ni.
takla susah sangat. harap akak tu dan husband dia suka.


***


aku ada projek mega dengan Hanisah Halim dan Rizuan Asrar a.k.a shayang.
nantikan!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...