Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Tuesday, December 29, 2009

terbang dengan kamu.



ini adalah kad besday,
dan aku letak belon panas ni sebab...errr...sebab....
sebab tuan punya kad cakap nak yg romantik,kek tak nampak romantik sangat.
cupcake pun same,aku hanya terbayangkan belon ni je..
hahahaha..bedal je la...

pattern paper semuanya dari Basic Grey Porcelain Collection,
nampak classic tak? ;p
saje bertukar angin pulak buat theme lain,asyik nampak comel je kan selalu,boring la pulak rasenyer..=)

***

sabtu nanti aku dah kena balik maktab,maka bermulalah sem baru.
sem yang menakutkan sebab dah mula praktikum.
huuuuu~ takutnyerrrr~

mungkin lepas ni tak dapat buat kad selalu lagi.
tapi saya harap anda akan terus datang melawat blog ni untuk mencuci-cuci mata ke,mencari idea ke ok..=)
lepas ni mungkin saya tak ambil tempahan kad lagi,jadi bagi yang terasa nak tempah tunggulah cuti semester saya yang akan datang..=)

daaaaa~

3 comments:

'AQILAH said...

sekali tengok macam papan pingpong..tapi tetap cantik !

:)

good luck !

rObOt said...

comey je suha.seyes lawa! jelessshhh!hehe

nasuha ahmad helmi said...

aqilah : hehehe nampak mcm papan pingpong? ok,lain kali saya try sampai tak nampak mcm papan pingpong..thanks sebab bagi pendapat jujur =)

robot: terima kasih robot =) tapi saya tak dapat nak lawat blog robot sebab bila klik kat profile,dia tulis profile not available. robot boleh tinggalkan link tak? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...