Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Friday, December 11, 2009

butterfly ke-2



pertama kali aku ulang buat kad yang sama design.
dah tuan punya kad request,jadi aku buatkan je lah.
aku tak pernah ingat saiz ukuran kad yang aku buat,jadi nak buat sebiji macam yang pertama tu agak susah.
harap tuan punya kad berpuas hati ok. =)
warna purple ni pun tuan punya kad yang mintak =)

oh ye,pattern paper dari basic grey sultry collection,
jika nurul a.k.a tuan punya kad nampak macam kesan hitam2 kat kad tu.
tu bukan kotoran,tu memang kertas tu macam tu. =)


***

hari ni kan.
aku kan.
pergi jogging.
dan sekarang.
kakiku sakit.
perut pun sakit.
betis rasa kejang.
esok tak mau jogging lagi.
hahahahahahahahahahahahahahahahaha =)

1 comment:

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

yeayyyyyyyy nasuha g jOg la weyh!!

uit jgn stOp la..kalau ko stop g2 lagi la t'kezut berrodband kaki ko tuh..g la teruskan usaha murni tu..jgn sia2kn masa yg ada.lalala~ ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...