Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Friday, November 27, 2009

sweet treat



this is the first time i'm trying to make this milk carton.
jumpa free template online
lepas tu print atas cardstock dan lipat2,pastu tak jadi sakit hati,
print sekali lagi dan lipat2 dan tak jadi jugak,
malas nak buang,aku ubah sket.
maka wallah! jadi camni~ ;p

walaupun sekarang kat kedai dah banyak jual macam2 jenis box untuk bagi hadiah,
tapi aku puas hati dapat buat satu set macam ni.
maka aku namakan set ini 'Sweet Treat Set'
apa pendapat anda?

hehehehehe...siapa yang tempah?
tak ade siapa pun....
nak tau untuk siapa set ni..huhuhuhu...
tungguuuuuu~

[tO be continue....]

***

jumlah hits aku dah hampir nak cecah 3000, yeay!
tapi kenapa tak ramai orang nak tinggalkan comment?
paling kurang tinggalkanlah jejak di shoutbox...
saya akan teramat sangatlah menghargai setiap kesan tinggal jejak anda
supaya saya boleh menjejaki anda semula =)

salam adiladha semua!
harini beraya kat jualan gudang parkson,
tapi tak best, bukan murah sangat pun!
huh buat penat je pergi berhimpit2~
nilah kalau beraya kat seremban,nak balik t'ganu banjir~

6 comments:

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

ye meh sy tglkan jejak!!!
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak
'
'
'
jejak

hehehe..cpt2 meh jejak sy pule.ngehehe~

ak je yg setia bukak ko punye ni hah
ak jgk yg setia tglkan jejak ni hah
ak jgk yg setia tgu giveaway dr ko ni hah
(^.^)v

ak tgk kotak ko ak rasa dahaga sgt
ak terbayang2 kOtak dutch lady
xtau la npe.huhu

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

lg 1 nk ckp nmpk twittttttttt tangat bOx ko

dh xyah g NILAI lah ek.kui3

ko dh leh mula wt dr skrg

bwk la brg2 yg dperlukan ntok wt kOtak2 2 nnt ak leh tlg menjayakan plan ko 2 ;p cepat sket siap.hua3

nasuha ahmad helmi said...

ni yang aku cayang ko lebey ni esah..hehehehe...trime kasih kerana setia menemani blog aku ni.aku pun sentiasa akan menemai blog ko wewewewewe ;p

btOl gak tu mula dari skang dalam 3 tahun lagi cukup la kot 100 kotak..hehehehe tetamu aku kan 100 org je ;p

emaduel said...

i want one....waaa so sweet

fas said...

saya pilih rekaan ini untuk contest sweet treat giveaway..heheh

Unknown said...

blog yang menarik
follow blog saya boleh tak..
orang baru..

http://maizanhandmade.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...