Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, November 25, 2009

tweetheart



tweet...tweet...
satu lagi kad untuk zue-zeck
it's tweetheart geddit? tweetheart a.k.a sweetheart..hahahaha ;p

zeck cakap tak mau yang jiwang walaupun untuk hunny die.
eleh bajet macho la tu..heheheh takpe..takpe aku memahami ;p
maka terhasillah kad macam ni.

jadi sebab tak mau jiwang aku amek warna coklat dan dark brown,dan tambah merah.
zeck tanye nape tak tunjuk bahagian dalam,
nak tau kenapa aku tak tunjukkan bahagian dalam?
sebab tu adalah suprise untuk tuan punya kad,

kalau semua kasi tunjuk kat sini nanti tak suprise la untuk tuan punya kan? =)


***

aku sedang usaha kan giveaway.
mungkin akan pOst dalam weekend ni.
jadi nantikan Ok. =)

minggu depan aku akan berhibernasi selama 5 hari kat camerOn huuuu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...