Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Monday, November 30, 2009

butterfly




kemungkinan kad ni sedang bermalam di pejabat pos sewaktu entry ini ditulis ;p
pagi tadi terkocoh-kocoh buat final touch-up sebelum poskan,tuannyer nak sebelum 6hb ni. ;p

sebenarnyer aku terlupa yang tuan punya kad ni mintak kad untuk harijadi boyfriendnyer.
tapi mase tgh buat aku ingat untuk saje-saje nak bg kat bf,so sebab tu tajuknya my lOve.
sekali sebelum pos pagi tadi baru teringat...hehehehe mintak halal la ye tuan punya kad.
i dah sertakan msg,kalau u tak suka bleh mintak i buat skali lagi ;p

gambar asal nak letak burung.,tapi sebab haritu burung dah interframe,aku bagi chance kat butterfly pulak.
tema? tak tau la ape. tuan punya kad bagi hint nak warna merah hitam.
so jadilah macam ni.
harap2 la butterfly tu tak jadi leper sangat bile sampai ke tuannya =)


****


kalau anda anda dan anda perasan,
aku menggunakan kata ganti nama yang bercampur-campur,
ada aku,saya,i...hahahahahaha ;p
tak tau la kenapa..aku cuma taip mengikut kesesuaian masa dan entry.
jadi harap maaf ye.
selalunyer cakap aku kau je.
tapi kalau orang baru kenal panggil awak saya.
bukan hipokrit tapi kena hormat dan bersopan la kan? =)


P/S: jika anda masih belum join giveaway saya,jemput join ok...tak kira la siapa,lelaki ke perempuan,kenal saya ke tak,ape bangsa sekali pun..saya jemput join dgn hati terbuka ok! jangan malu-malu tau! (see,tadi aku sekarang saya,like i said mengikut kesesuaian ;p)


1 comment:

syahira~ said...

hye akak...
cntek la blog akak..
n also yr "karya"..
huhu...
keep it up ye kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...