Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, July 22, 2009

giveaway!!

selepas berjalan2 dari 1 blOg ke 1 blOg lain... aku jumpa 1 blOg yang buat giveaway sempena bulan kemerdekaan, hadiah2 dia sangat syOk, ni la blOg yang pemurah tu...
spinningspool-shoppe
dan aku pun jOin giveaway tu..kalau dapat menang mesti lagi syOk!
p/s untuk tuan punya blOg: tuan punya blOg tOlOng la bagi saya menang ;p

antara hadiah yang syOk:


Oh my gOsh (macam dlm crite upik dan laura)...aku sangat sukaaaaa riben!



ni lah antara sebab kenapa aku dah lama tak menjenguk friendster dan facebOok aku,melawat dari satu blOg ke satu blOg yang lain memang best,macam2 jenis Orang kita dapat jumpa dengan keistimewaan masing2,dan banyak perkara baru aku dapat belajar...dan kalau dapat hadiah2 macam ni lagi la serOnOknye kan...;)

1 comment:

LynnAmalina said...

Salam Nasuha,

TQ untuk entry giveaway Klynn yang panjang ni.
Wishing you all the best, dear. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...