Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, July 22, 2009

'kerja rajin' ke-2

aku rasa aku memang akan buat 'kerja rajin' ni waktu selsema je la..
semalam pun selsema jugak tapi sikit2 je,
jadi bila selsema nak buat assgment malas,jadi aku buatla mende ni...

actually,aku nak belajar buat pOp-up card,
jadi bila aku cari2 kat internet ni jumpa la beberape tutOrial untuk buat pOp-up card neh,
ni adalah jenis pOp-up yang paling simple,
banyak lagi kena belajar ni~


ni la bahagian dalam yang buleh tersembul keluar tu.. ;p


bahagian depan,nampak tak butterfly tu? kiut kan?


butterfly clOse-up...kan dah cakap kiut~

p/s: aku rasa aku perlukan kertas bercOrak la..aku belum ade stOk lagi untuk kertas macam tu~
ade sesiapa nak bagi free? ;p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...