Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, July 25, 2009

pOlka dOt


yeay..da siap pOn satu lagi kad!
sebab aku takde kerta bercOrak,jadi aku menggunapakai selOtape pOlkadOt aku...
akhirnya aku berjaya menggunakan span lOve yang aku dah beli sejak berkur
un ni.
aku rasa agak berpuas hati walaupun masih ade lagi yang kurang.

tapi takpe lain kali aku cube lagi...

aku nak sangat try stamping kat kad, tapi mesti mahal benda tu,
kedai craft kat semban pun blOm ade lagi benda2 macam tu...
mane ye nak cari benda tu?

jadi bagi anda yang sedang membaca ni,
jangan tengOk dengan pandangan kOsOng je,
leave u'r cOmment!!!
nak kritik pOn xpe,tapi jangan OverdOs sangat wOkeh!


muka depan bawah


pandangan sisi


muka depan atas,aku suka kertas yg macam kertas tracing ni...


bahagian dalam,atas bulatan ni bOleh la letak gambar..lagipOn kan tajuk kad ni lOve..;p
L.O.V.E




2 comments:

Admin said...

comey ngt!!
nk kc spe 2??
=)

nasuha ahmad helmi said...

time kasey...
huhuhuhu,buat suka2 je ni,jadi hObi..
sayang rase nak kasi Org...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...