Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, May 13, 2009

sayang



hari ni sangat penat...
konvokesyen memang menyusahkan..
tapi takpe la,hari ni kita meraikan orang lain esok lusa orang lain pulak yang meraikan kita...

aku penat...
aku sedih...
aku rasa lapang...
aku harap apa yang aku buat ni betul...

susah kan jadi orang dewasa ni...
kena buat keputusan sendiri,
kena buat pilihan...
tapi aku tak harap aku jadi budak kecil balik...
sebab aku tak suka kalau pilihan aku dibuat orang lain...

isnin 11/5,aku hantar adik aku, najib pegi matrik..
kat gopeng..
aku dgn mak aku je yang hantar die...
kami bertiga..
memang asalnyer cuma ada kami betiga je...
jauh betul kami dah berjalan untuk hidup ni...
jauh betul...
aku bangga betul tgk adik aku hari tu...
aku cukup bangga...
aku harap dia akan jadi manusia yang berjaya di dunia dan akhirat...

aku sayang betul umi dgn adik2 aku..


wOnderful mother

God made a wOnderful mOther
a mOther whO never grOws Old
He made her smile of the sunshine
and He mOuld her heart Of pure gOld
in her eyes He placed bright shining stars
in her cheeks fair roses you see
God made a wOnderful mOther
and He gave that dear mOther tO me...

pat O'reilly







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...