Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Sunday, May 17, 2009

apa nak jadi ni nasuha...

mengantOk nak tidO ni...
tapi tadi aku sempat meninjau beberapa blOg...
blOg ini adalah milik beberapa rakan-rakan yang aku kenal....

aku sangat tertanye-tanye...
macam mane orang lain boleh mengarang ayat dengan mudah...
mengeluarkan kata-kata indah..
melahirkan apa yang dirasa dalam bentuk kata-kata...
senang betul diOrang meluahkan perasaan diOrang...

bagi aku kadang-kadang memang senang,tapi ada jugak yang susah...
lagi-lagi kalau orang yang sedang bercinta kan...
senang betul tulis ayat puitis2 ni...
waaaaa...aku sangat tidak pandai lOr....
nak cakap manis pOn xreti....malu~

jadi kepada muhammad rizuan mohamad asrar,
mintak maaf atas ketidakpandaianku mengeluarkan kata2 manis...
tapi su tetap sayang wan...muahahahahahaha ;p

i really like this guy,
he's my favorite persOn ever....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...