Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Thursday, May 7, 2009

peliknyer cuaca

panas btOl sekarang ni kan.
fuh...kalau hujan pun hujan panas...
ini la akibatnyer pemanasan glObal.

aku masih lagi termangu-mangu amendela nak letak kat blOg ni..,
tengOk Org lain buat blOg macam best...
dulu niat hati lepas habis azab amali bOleh spend lebih sikit masa kat blOg ni..
tapi bila da takde kerja ni jadi blur pulak...
sO, aku buat niat skali lagi lepas aku beli camera baru aku akan kerap uplOad dlm blOg ni..
huhuhuhuhu dah lame betul aku nak beli camera..
tapi taktau kenape aku tak beli-beli..
ni baru la perasaan nak camera tu datang balik..
pelik betul laaaa....


yang atas ni adalah camera impian,idaman dan angan-angan...;(
jadi memandangkan bajet adalah terhad dan sangat terhad....maka....
maka aku akan beli camera yang ini...yang penting pink!
terima kasih sOny! (terima kasih sebab buat camera idaman aku dengan harga yang mahal)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...