Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, April 25, 2009

Dugaan


yeay...ujian amali dah habis...
akhirnya hidup aku menjadi normal kembali...
sepanjang 3 minggu hidup aku tak normal,tidO pukul 3 pagi bangun 6 pagi,24jam menghadap warna,folio dgn kertas lukisan...tak normal langsung...
tapi..dalam waktu2 macam ni laa dugaan dtg menimpa2...
tapi org selalu ckp kalau tuhan turunkan dugaan mksdnya dia masih sygkan hambanya tu..
antara dugaannya...idea asal catan aku tak diterima,aku demam,wan pun sakit (sampai sekarang tak baik2 lagi),gelang kaki aku hilang (ni la dugaan paling besar),barang 3D aku susah nak mampus membuatnyer (aku rase aku berhabis lebih rm100) dan folio yang bertimbun2..
ada dugaan yang dah beres..tapi masih ada lagi yang tak pergi2...degil btOl dugaan ni....

gelang kaki aku hilang...
pedih betul hati aku bile teringatkan hal ni...
gelang tu hadiah dari mak aku..(arghhhhh...)
macam mane aku nak bagitau die?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...