Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Sunday, May 17, 2009

it's time tO study..but...

aku mengalami masalah ketagihan...
masih belum krOnik tapi agak menganggugugat perasaan...
kalO tak dapat asyik dOk tgk je kat die...
kalO dapat tak puas pulak...
huhuhuhu...cube teka ape die?.....;p
jawapannyer...

mee segera dalam cawan memang membuatkan aku rase bahagie....
perasaan ketika memakannya sangat selesa...
lagi2 kalO dapat makan sambil tengOk filem ke main game ke...
waaaaa...indahnyer hidup..;p
tapi macam biasela..makan mee segera ni bukannyer baik sangat...
kegemukkan adalah musuh utamaku dan kawan baik mee segera...
wargghhhhh...bencinyerrrrrr!!!!!
lagi satu,aku cepat pening kpale lepas makan mee segera nih...adOiyay~ tapi nak jgk makan...;p

tapi aku masih suka menikmati perasaan bahagia sewaktu memakannyer....lalalala

siape la yang cipta mee segera neh?
tak bOleh ke die buat yang tanpa lemak,tanpa kolestrOl,tanpa ajinamOtO????
marilah sama2 kita memikirkan macam mane nak buat mee segera yang sihat!!!
(maggi tastylite memang kurang lemak,tapi rase die pun memang kurang sedap laa...;p)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...