Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Sunday, May 17, 2009


aku kini sedang membaca kedua-dua buah buku ini sekaligus...
aku memang suke buat 2 kerja dalam 1 masa....lepas tu pening...;p
this charming man...aku beli buku ni sebab aku belum pernah lagi baca buku dari penulis ni...
dan sinopsis dekat belakang kulitnye macam ok,so aku pun beli (lgpn sebab ada diskaun ntOk members...yeay! ;p)
tapi belum habis baca lagi, buku ni agak kompleks sebab dia bercerita tentang 3 wanita dari 3 pandangan yang bebeza tentang seorang lelaki dan bagaimana hidup mereka saling berkaitan secara tak langsung...fuh,pening kan?....hmm sebab tu aku tak habis baca lagi...

buku kedua, confessiOn Of shOpahOlic merupakan hadiah harijadi dari adik aku...
cuti 1 mei hari tu baru dia bagi...
harijadi aku bulan mac...
tak kesah la..;p tenkiu angah!
dia bagi buku ni sebab aku takberkesempatan nak tengOk filem die...
tapi adik aku da tengok filem die...
die pOn da bace buku ni..
kate die filem ni tak semenarik bukunya..
memang selalu macam tu pun kalau filem yang adaptasi dari buku memang takan sama sangat dengan bukunya...
buku ni memang best,enjOy sangat aku baca...
pasal seorang wanita yang gila berbelanja dan dah sampai masanyer die bayar balik apa yang die belanja tapi tak cukup duit..jadi buku ni mengisahkan usaha dia dalam membayar hutangnya...tapio macam biasa belum habis lagi baca buku ni...
ada lagu suku tak habis...
ingat nak habiskan sabtu ahad ni tapi....


tapi minggu exam pulak dah menjelma daaa...
jadi sekarang aku kena habiskan buku ni pulak....lOr~
why it has to be so darn bOring when it;s come to studying time?
why can be interesting...like gOing out fOr a date? like watching mOvies? like having a a piece of chocolate cake? like buying art supply?...=(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...