Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Thursday, December 2, 2010

hari khamis,saya suka.


salam. selamat hari khamis.
kat seremban hari khamis adelah hari yang paling ditunggu2 oleh aku dan seluruh umat di dalam rumah ni.
sebab ade pasar malam best hari khamis. ;p
harap korang jugak suka hari khamis seperti aku.

***

oh,ni ada ready made kad untuk dijual.
jadi korang tak payah susah2 fikir nak order mcm mana.
sila klik blogshop aku untuk tahu harga ok. (saje je nak update dlm blogshop,lame gile terbengkalai blog tu,kesian,macam dianaktirikan pulak ;p)















owh kad ni sangat cantik di luar gambar.
suka sampai buat 2 keping terus. ;p




fuh,banyak tak?
suka tak? suka tak? heeee ;p
kalau suka sila lawat blogshop aku untuk tengok harga k.
terima kasih semua.
selamat ke pasar malam ;p

klik sini untuk ke blogshop-yang-dianaktirikan. ;p


1 comment:

Aimes said...

What fab card, such bold, fun designs! :)
Hugs,
Aimes
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...