Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Sunday, February 28, 2010

projek suprise


assalamualaikum.
saya ada projek besar punya!
tapi kena suprise dulu,bagi kamu semua berteka-teki dulu ;p
aku akan upload gambar projek ni,tapi bukan keseluruhan sikit2 aje dulu.
bagi kamu semua tertanye-tanye dulu..hehehehe
sampai masa nanti aku akan rungkaikan apekah projek suprise ini...;p

hari ni bagi korang tengok salah satu gambar projek aku.


hehehehe...cube teka apa ni...
kalau nak tengok gambar penuh,tunggu sampai masanye nanti,bila?
aku pun tak tau...hahahaha..sabau je la yek.

***

maaf ye lame tak update blog,
aku sangat busy.
tak sabar nak cuti. masalahnyer cuti lambat lagi. huuuuuu~

selamat mengharungi hari-hari esok untuk aku dan kamu semua!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...