Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, January 16, 2010

miss me?


lamanyer tak mengupdate blog ni. kesian dah berhabuk dah.
fuhh...fuhh...tengah tiup habuk...;p
sekarang ni daku teramatlah busynyer. kalau tak busy pun aku akan buat-buat busy.
lagi-lagi semester ni jadual sampai ke petang,dan lagi nak buat praktikum,dan lagi nak sediakan fail-fail untuk MQA yang menggunung,dan lagi assgment,dan lagi dan lagi..dan lagi...fuhhh~
adOiyay~

tapi sempat jugak la curi2 masa yang ada barang sesaat dua untuk buat kad. ;p


sekarang kalau aku melawat mana2 blog yang buat kad,semuanya tengah buat kad untuk celebrate valentine.
dan semuanya nampak cuteeee sangat!
dan aku pun terikut-ikut la.

kad ni menggunakan pattern paper dari sassafras amplify.
tak banyak design yang aku suka dari set ni.
tapi taknak membazir,jadi aku cubalah jugak buat 1.
hasilnya macam nilah.

kertas bergaris kat tengah tu leh ditulis sendiri oleh pemberi.
jadi nampak lebih ikhlas sikit kan..huhuhuhu ;p

saya akan upload kad ni di blogshop saya untuk dijual.
tapi sekarang nak pergi makan dulu. daaaaa~

selamat berhujung minggu!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...