Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Thursday, December 24, 2009

under my umbrella..ella...ella..lalalala ;p



argh,paling tak suka time mem'blog' adalah memilih tittle. adOiyay~
jadi setelah kurang 50saat aku berfikir dapat la tajuk-tak-sedap cam kat atas tu ;p

masa mula2 nak buat kad ni,aku ada 1 gambaran dalam otak.
tapi bila nak create jadi kad,nilah yang paling terhampir dengan yang ada dalam kepala hotak aku ni. mungkin dalam 70% je hampir sama dengan yang ada dalam kepala ni.

ilysm = i love you so much. ;p

sangat *heart* dengan kertas2 cosmos criket early bird aku. seriusss~


***

ok,last calling untuk join my giveaway.
cepat2 ok,esok pukul 10 malam dengan rasminya akan ditutup. =)




4 comments:

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

1st cOmment sy ntOk awak:

awak, sy suka la payung awak..ella..ella..eh..eh..ella
kuang3 ;p

Anonymous said...

gilerrrrrrrrrrrrrr !!! comey sgt2 !!!

rObOt said...

comey ar suha! seyes lawa giler! hehe. suha beli paper bunge2 tuh semua on9 or beli sendiri kt kedai?

nasuha ahmad helmi said...

tenkiu esah,mimi! =)

semua saya beli on9,try klik2 kat link2 kedai craft kat tepi blog ni kalau nak try beli k..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...