Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, December 26, 2009

Pemenang giveaway!

maka,setelah tunggu maman pergi breakfast,pergi beli baju sekolah,kene pakse die duduk diam2 untuk buat cabutan akhirnya die cabut jugak 1 nama..huh~

Jumlah penyertaan adalah seramai 155 orang.
dan seramai 152 mendapat 2 penyertaan.
maka jumlah kertas yang aku kena tulis adalah sebanyak 307 fuh~


see,banyak kan...3 malam aku amik masa nak tulis semua nama ni.


dan ni maman tengah mencabut nama (kena tuka bekas lain sebab mangkuk tadi penuh sgt ;p)
maka pemenangnya adalah.....
drum rolls please...
jeng..jeng...jeng...

...
...
...
...
...
...
...
...
...


ATUL!


OK..kepada cik atul,sila email kepada saya,nama dan alamat rumah anda ok.
chua1403@yahoo.com
jika anda tak email kepada saya dalam masa 3 hari,saya akan pilih pemenang lain.

kepada 155 orang yang menyertai giveaway saya,jutaan terima kasih saya ucapkan.
insyallah,mungkin lain kali saya akan buat giveaway lagi! =)
terima kasih sekali lagi.


7 comments:

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

ak dh agak da atul yg dpt.hua3

ak dh agak da ak xdpt.. maman ni mmg nk kena ngan ak nih! ;p

nasuha ahmad helmi said...

hehehehe..sabar esah..ko xdpt giveaway aku,tapi ko akan dpt adiah harijadi...kan aku dah bg mase g dungun haritu...huhuhuhuhu ;p

Admin said...

tahniah kpd pmenang..hehe

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

a'ah yela2..huk3.. btOl 2 ayu TAHNIAH la kan kat ATUL yg sgt bertuah itu

azalia hjsalleh said...

x ada rezeki lg
but nice try
btw tahniah buat pemenang

ainnl_ said...

almk...kalah lah pulak... ):

Akmal Khalidah said...

b'tuah atul....
tahniah buat pemenang...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...