Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, December 9, 2009

birthday card for umi.



kad ni belum di pos pun kepada tuannya,
tapi dah interframe dalam blog ni dah.
sorry ye atiqah,tangan ni gatal sangat nak post gambar ni kat blog ;p

nampak tak butang besar tu?
first time guna tu.
tak tau la kenapa mesti kena ada butang kat kad.
aku masih lagi belum ada jawapan~

***

sekali lagi nak bagitau ni,
line internet kat rumah ni ada masalah.
masalah yang sangat teruk. sampai rasa nak campak je modem dengan broadband ni ke longkang.
jadi jika ada sebarang soalan kat shoubox,sebarang comment kat post,dan entry baru untuk giveaway,yang tak dapat saya reply dan lawat kembali blog anda,harap anda faham. =)

untuk membuat post ni je aku kena online kat beranda rumah.
yess..kalau jiran-jiran tengok ni mesti pelik ;p




1 comment:

-atiQah- said...

wah!!! comel..comel...tersgt comel! apa2 yg cik chua buat mesti mata saya ni nampak comel..
semua kad sebelum ni mmg comel2..hehe..

tp byrannya belum sempat lagi..hehe.. *malu2* maaf ya tuan rumah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...