Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Monday, October 12, 2009

woohOOooo!!!! cuti!!!

ada tak Orang yang tak suka cuti?? kalau ade yang tak suka cuti tu tOlong la bagtau aku kenape... sebab aku sangat suka cuti!!!! but this time even better,i've finished all my assgment sO i'm tOttal free and definately will spend this hOliday to da max! i've sO many plan for this hOliday...

beberapa rancangan cuti:
1. restock semula kertas2 aku yang dah kehabisan...bila aku tgk folder yang aku simpan kertas semakin berkurangan aku rasa susah hati tak tau la kenape..tapi ni dah macam satu penyakit buat aku.
2. mau buat kad manyak2....dan mungkin aku akan lelong kad2 tu kat blOgshOp aku nanti,jadi nantikan Ok...lagipun kalau nak simpan pun nak buat ape kan..

4. mau tengOk tv bersama maman dan buli lala....ape lagi kerja seOrang kakak mithali selain bersama adik-adiknya dimusim cuti ni kan? huhuhuhu....(najib je yang tak cuti)

dan manyak lagi....~ btw,untuk pengetahuan anda anda dan anda yang sudi berkunjung ke blOg saye ni,walaupun aku tak update blOg dgn pOst baru,tapi aku sebenarnya aku menghadap blOg ni hari-hari,cuma kadang2 tak ada benda nak di'pOst'kan...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...