Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, October 28, 2009

en jOhan birthday!



yeay,esok kita akan makan kek lapis yam ramai2!
semua ni terima kasih kepada jejaka di dlm gambar diatas sebab lahir pada tarikh 29/10 bersamaan esOk! ;p
sebelum mula buat kad ni aku dah ingatkan kat diri sendiri,
jgn buat kad yg girly! but then again,this is how it ended up ;p

kad ni super kecik bersaiz 10cm x 10cm
awalnyer ingat nak letak gambar kami sekelas kat frame tgh tu.
tapi setelah di'imagine'kan betapa kecilnyer gambar sorang2 maka aku pun letak gambar en jO seorang diri.
maka lepas ni en jO bleh tatap wajah beliau sendiri hari2. ;p

selamat hari jadi en jOhan!
saya harap en tak online mlm ni sebab takut tak suprise esOk.
saya tak dapat menahan diri dari menge'pOst' gambar kad ini mlm ni jgk!

***

hari ini mOod tak baik.
sampai tampal gambar en jOhan pun senget.
heck~

2 comments:

Cindy Haffner said...

Awesome, wonderful work.

Anonymous said...

http://technologiesuae.com/#7434 xanax and other drug interactions - xanax bars called

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...