Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Tuesday, September 22, 2009

Raya 09'

tahun ni aku beraya di terenganu.
sangat best,petang tadi pukul 5 baru sampai seremban.
sekarang ni rase nak demam~
biarlah gambar2 ni yang bercerita,nak uplOad sume gamba seharian pun tak abis rasenyer,
jadi ni je la sebahagiannyer...

[petang raye pertame]

[adik sedare aku,due2 kiut]

[mane kasut saye? ;p]

[cucu2 nenek aku,ni baru yang 12 tahun ke bawah,belum yang ke atas lagi]

[sebab kenape aku bertambah berat]

[my family with nenek...keluarga aku tak pernah beraye pakai baju warna same]

[barbeku di malam raya ke-2]

[antara hasil berbeku ;p]
[my lil' brO and sis,najib dan maman]

[latest cOusin.amir faiz...tunjuk camera pastu sebut 1,2,3 mesti die terus senyum]


[kenape cOklat tu bersepah2?...saje,buat Org meleleh =)]


sangat penat,
mahu berehat....daaaaaa~

[harap anda semua pun bergumbira di hari raya]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...