Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, September 12, 2009

anOther bOx

did anyOne miss me?
sekarang ni aku ade banyak perkara perlu dilunaskan,
assgment yang banyak perlu disiapkan,
jadi lepas ni aku mungkin akan jarang mengupdate blOg,
tentang hObi memOtOng2 kertas,aku sekarang tengah kekurangan stOk kertas,
nanti balik seremban baru g beli lagi...
argh,sangat tak best bile tengOk kertas2 aku semakin berkurangan....=(

*********

tapi harini aku tak dapat menahan diri,
aku perlu memOtOng sesuatu,
maka terhasilah bOx ini.



aku buat letak kertas2 kecil aku nih...
(warna gambar kurang menarik,xtau la kenape...)

***********

aku dah tak sabar nak balik raya,
badan je kat lipis ni hati ku dah di seremban.
ade tak sesiape nak keje part-time watkan assigment aku?

4 comments:

SaRa_wo Sensei said...

i miss u kak suha..
ekekekeke=p
cantik kotak

Kim Dellow said...

Fabulous make, I love the box, what a great idea. Thanks for linking to my candy, good luck in the draw. Kim

Kaseh said...

#HIDUP HANYA SEBENTAR#
SEBENTAR senang
SEBENTAR sedih
SEBENTAR pokai
SEBENTAR berduit
SEBENTAR ketawa
SEBENTAR lagi…
LEBARAN Aidil Fitri

Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring bedug yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, kuhulurkan salam menyambut hari raya Aidil fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf Zahir dan batin..

Kak Kaseh

Zana Adieyza said...

berapa eh harga 1 kotak ni? nice!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...