Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Tuesday, July 14, 2009

sO happy~

akhirnya ketiga-tiga bungkusan pOs yang aku tunggu2 selama hampir seminggu tiba tadi.



bungkusan pertama: mengandungi kerOngsang kartun.
asalnya tempahan untuk 200 biji.tapi aku amik 90 biji je.
sebab ima nak 60 dan esah nak 50.
79 berjaya dijual hari ini dalam masa beberapa jam.
(yang lebih semua dalam gambar diatas untuk aku dan adik aku ;p)
terima kasih semua !!!(klik sini untuk lihat nama anda)


bungkusan kedua: mengandungi butang kiut.
aku tak tidO petang ni sebab main2 dengan butang ni ;p
butang ni aku beli kat sini.
sangat kiut~


bungkusan ketiga: mengandungi riben.
riben yang chantik.
aku beli kat sini.

sO happy tOday~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...