Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Monday, July 13, 2009

sakit idung~




hari ini maktab menjadi semakin sesak
aku tak kisah kalau nak sesak kat library ke kat pejabat pentadbiran ke kat jabatan HEP ke kat dewan Darul Makmur ke tapi.. aku kisah kalau sesak kat Kantin Abg Mie!

hari ini aku berjaya meng'uplOad' semua perkara yang aku nak uplOad dalam blOgshop aku actually, aku buat blOgshOp bukan nak jadi kaya cepat cuma nak acu,cuba,try dan test kecanggihan teknologi lagipun aku rasa senang untuk anda dan anda sekalian nak tengOk ape barang baru yang aku ade selalu yang jadi mangsa budak blOk SerOja ni je kali ni nak meluaskan jajahan takluk pula~ jadi untuk semua budak Afzan jangan segan,jangan malu,gi lawat blOgshOp aku ;p
hari ini aku niat nak buat RPH en.saiful jadi sekarang aku kena melangkah berat untuk menyiapkan RPH ni...daaaa~

p/s: bila aku tengOk bebudak juniOr ni masuk,aku rase besyukur masa aku masuk Afzan ni dulu tak ada seniOr(yg ade Oum seciput dan yang india),dah cukup la zaman sekOlah dulu dOk menentang seniOr je ;p

p/s lagi: tajuk pOst memang xde kene mengene dengan isi kandungan,sebab aku tak tau nak bagi tajuk ape...gambar pOst pun sama dan sebabnye pun sama jugak ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...