Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Sunday, August 22, 2010

dah abes daaa~



wuuuuu....maka tamatlah praktikum saya.
sedih wOooo~
tengOklah muka budak2 bOtak ni,mcm mane tak sedihnya.

***

dah boleh mula buat kad ke eh?
tak tau lagi ;p

8 comments:

Dewi's Artwork Station said...

yelah..nape budak laki semua botak2?

Cik_Nomi said...

nak tnye soklan same gak.. wajib botak ke? ke baru lepas majlis cukur jambul?

nasuha ahmad helmi said...

ni semua anak orang asli,diorang duduk asrama,susah nak jaga kalau ade rambut,jadi botakkan terus je..

Trah Wann said...

ehh ehh lanai tu kat mane ek ? huhuu .

Sha said...

wah, mesti seronok dpt timba pengalaman mengajar anak2 org asli yer... mmg kena naik bot ke sana ke nasuha... akak ni cuma mengajar kat sklh yg kategori luar bandar tapi tak berapa jauh pun dr bandar... hehehe...

Stephanie said...

What amazing photos, thanks for sharing :)

impian dulena said...

cantik semua gambar-gambar tuh... seronok tgk gambar2 tuh... mesti sedihkan nak tinggalkan dia org..mesti banyakkan kenangan terindah kat sana.. dan mesti wujud sejuta kesyukuran kerana kita di sini tidak sesusah disana....

nasuha ahmad helmi said...

betul2...saya sendiri jadi lebih bersyukur duduk kat sana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...