Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Thursday, January 7, 2010

my sweetheart



kad ini sangat susah untuk aku ambil gambarnyer. mungkin dia malu.
jadi maafkan gambar yang kurang menarik warnanye ni.

aku masih lagi menggunakan pattern paper dari cosmo cricket.
setakat ni takde mood nak guna paper yang lain.
nampak tak kelainan dalam kad ni?
kalau nampak bagus,kalau tak nampak takpelah. ;p

this card qualify for the challange at A Spoon Full of Sugar. =)

***

iklan:
selepas ini saya akan jual kad ready made.
tempahan tak dapat diambil sebab tak ada masa sekarang ni.
busy dengan kelas.
jadi untuk sebarang details boleh buka blogshop saya selepas ini ok.
terima kasih =)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...