Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Friday, November 20, 2009

hOliday yeay!!!!

pejuang-pejuang penuntut kemerdekaan ;p (before exam)


(after exam)



whoooOOt!!!!

finally,my semester break is here!
i'm so happy~
today i'm going back home,can't wait *giggles* ;p
seremban tunggu dakuuuuuu~




***


jadi kawan2,
sementara saya akan bebas berlari-lari selama sebulan setengah ni,

saya akan membuka seluas-luasnya pintu tempahan kad.

bermula dari ayat yang anda baca ni sampai bulan januari tahun depan. =)

(selalunya memang amik tempahan pun tapi terhad sebab busy kan ;p)

harga permulaan kad dari RM7 - RM 10

perubahan harga bergantung kepada bahan yang akan saya gunakan.

(saya tak ambil deposit tapi sila jangan mem'belakangkan' diri @ tak jadi pulak disaat-saat akhir)
=)
jangan risau,semua bahan digunakan dari bahan2 berkualti!
harga pos RM4.

jika berminat email saya chua1403@yahoo.com
sekian terima kasih.
dan selamat bercuti kepada sesiapa yang akan bercuti macam saya jugak!

lalalalalalala =)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...