Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Friday, October 23, 2009

suka...suka...suka



well,love really is blind..
and thats why i have all this!!!
i just received my very first paper pad today and it's basic grey sultry collection!
lOve it!
aku sangat hepi,dah tak boleh nak gambarkan lagi dah...
kalau ada Orang suruh aku pilih antara sebiji beg coach atau 10 set paper pad,
yup aku pilih beg coach ;p
tapi lepas tu aku jual beg tu dan aku boleh beli mau dalam 20 - 30 biji paper pad...aaaa heavennyerrr~



2 comments:

lyanaixora said...

boley x saya nk tau kat mana awak dptkan semua bahan2 ni?sbb saya sgt minat scrapbooking n handmade card..but,slunya guna ketas wane biasa 10sen je..boley x sy nk tau kat mana awak dpatkn ketas2 comel ni...tq nasuha..love ur cards..sgt cntik..

nasuha ahmad helmi said...

soey baru perasan commentni,
kalau kertas plain tu jenis yg keras punya beli kat bookstore je..yang jenis timbang ade yang beli sekali bundle pun ade..
untk patern paper beli online sebab kedai buku biasa takde jual...
thanks lyana sebab sudi singgah blog ni =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...