Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, September 5, 2009

Tagged frOm Raje Nadia.

aku kat rumah.
tengah buat kuih raye,sambil tunggu Oven tu berbunyik Ting!
biar aku jawab tag raje ni jap..

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Duniaku indah kerana ada kamu
sebagai tanda menghargai semua Org mahupun bukan Orang yang terlibat secara langsung dan tak langsung dalam hidup aku.

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://nasuha-chua.blogspot.com
mane dapat idea? da terang2 tu name aku dan ini blOg aku..takkan nak letak name jiran seblah bilik pulak. ;p

Apakah method penulisan dalam blog anda?
aku tak paham la sOalan ni...

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
nOpe!

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
cik Raja Nadia ni seOrang yang kecik dan sangat girly..huhuhuhu ;p

Senaraikan 10 orang yang akan anda tag.
saya tak kesah sesaper yang nak jawab,silakan..saya alu-alukan...

yes! Oven da bebunyik...daaaa~


1 comment:

Helen said...

Thanks for linking my candy - good luck!
Helen x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...