Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Friday, August 28, 2009

tindakan 'bijak'

hari ini hari jumaat,
hari ni pukul 11 pagi aku baru pergi beli tiket nak balik isnin ni,
dan cube teka ape je lagi tiket yang tinggal....
pukul 9.30 pagi!
yup,ni je yang ade dan aku terpakse beli...
terpaksa!!!
nasib baik la ni bulan pOser kena bangun sahur,
kalau tak memang haram la aku takkan balik pagi...
nampaknyer lepas sahur isnin ni takleh tidur la,
kene terus g pekeliling~


aku mengalami penderaan mental dirumah oleh adik aku,
sebab die suka sangat tengOk cerita 'kapten boleh'
kalau sehari sekali takpe,ni kalau sehari ulang 2 3 kali,ape kes pulak?
dan aku kOnpius nape akO mustapa sanggup beraksi bOdO dlm cerita takde standart tu??
pergh,emOsional aku bile teringatkan cerite tuh!
plissss laa akO g la carik keje lain!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...