Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa!!


finally,ramadhan is here,
cepat betul masa berlalukan,
disini aku ingin meluahkan rasa kesyukuran kerana diberi peluang untuk menyambut dan menunaikan tanggungjawab sebagai umat islam di bulan yang mulia ini...
hOhOhO..;p
semOga di bulan yang mulia ini semuanya akan menjadi baik2 sahaja aku dOakan,
yang berperang tu semOga berenti2 la...wOrld peace,
yang bergaduh tu baik2 la semula,
yang berhasad dengki tu tObat2 la,
yang sesat tu semOga jumpa jalan balik,
yang semakin bertambah berat badan tu semOga kurang la sikit (termasuk la aku ;p)
yang tak cukup gula kat rumah tu bersyukur la sebab dapat kurangkan risikO kencing manis ;p
dan..semualah yang baik2 aku dOakan ye...

kepada rakan2 ku tersayang..yea aku sayang kOrang semua,kOrang je yang tak tau,
yang kat maktab,kat rumah,kat dalam blOg ni dan semua la yang bersepah-sepah di muka bumi ni,
aku mOhOn kemaafan la ye,,eh,cam nak raye la plak...;p
SELAMAT BERPUASA SEMUA!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...