Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, June 20, 2009

semak


semalam sebOk harini semak pulak...
aku berjaya selamat tiba di maktab...

aku berjaya juga bukak pintu bilik tanpa menggunakan kunci bilik sendiri...

aku hampir berjaya kemas kesemua barang-barang aku...

dan semakin hampir aku berjaya kemas semakin aku sedar...
fuh,kenapa macam bertambah banyak je barang aku ni? macam semak pulak...

aku baru teringat...aku dah berjaya melalui 3 tahun bersamaan 36 bulan bersamaan 6 semester di Institut perguruan ini...
dan aku sangat bangga dengan diri sendiri di atas kejayaan aku hari ini dan selama ini...

esOk semester baru akan bermula,dengan datangnye semester baru maka akan ada kejayaan baru pula yang akan aku kecapi..

kalau kita tak menghargai diri sendiri siapa lagi yang nak kan?

[sumber gambar : papertissue]


p/s: bile la aku nak gi beli camera neh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...