Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Thursday, June 18, 2009

pulang

esOk tinggal sehari saje lagi sebelum aku balik ke kuala lipis
maka sabtu nanti tamatlah sudah cuti semesterku selama 3 minggu
maka tiadalah lagi aktiviti tak berfaedah
aku kene pulang dengan serius!!...naik ni semester 4,sem. depan dah mula praktikum
banyak perkara lagi aku kena belajar,dan aku sangat takut
takut dengan masa depan?
patut atau tak patut?

tiba-tiba aku terfikir
tahun ni umur aku 21 tahun
aku fikir balik apa yang aku dah 'kutip' sepanjang bernafas 21 tahun ni
....
'bersusah dahulu senang kemudian'...macam mana kalau senang sekarang? kemudian susah ke?
inilah yang aku sedang risaukan~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...