Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, June 24, 2009

masa yang tak menunggu aku


rase macam baru semalam aku pOst sumthing kat blOg ni

tapi ni bila aku bukak balik,laaa dah 2 hari aku tak pOst ape2 pOn
nak kate busy taklah sangat,aku cume excited mulakan sem baru
rasa macam budak darjah 1 mula masuk sekOlah
sem ni jadual agak panjang,banyak yang habis petang...wOOoo penat la nanti...
rase takut dan risau pun datang~
tapi ni sume dugaan! aku kene positifkan fikiran!

btw,selain dari busy meng'excited'kan diri dengan sem baru,aku jugak tengah busy meng'explore' facebOOk!
macam best jugak menatang nih..;p

p/s: elaun masuk lambat lagi..adOiyay~

ingat nak uplOad gambar,tp xtau yang mane satu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...