Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, June 27, 2009

i'm in bussines mOod

hari ni seharian aku melawat blOgshOp Org lain
serOnOk pulak tengOk diOrang bisnes kat blOg
macam2 barang ade
tibe2 trase nak bukak blOgshOp jugak
hmmm...jual krOngsang tu mg da bisnes tetap aku
tapi ingat nak cari bende lain
cume tak tau ape...masalah utama kalau nak cari barang baru adalah mOdal!
aku kene fikir cara kreatif lain la rasenyer....
btw,nak tOlOng pRomote sket kawan aku yang ade blOgshOp ni

mylittleladiesrack


ada banyak lagi...
sumenyer membuatkan aku rambang mate!! arghhh~


1 comment:

Aimie said...

wah..jual brooch ke? meh la ulur2.. leh juual kat makcik2.. suke la bisness.. tapi tak tau nak jual ape.. n tak reti nak jual..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...