Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Saturday, May 23, 2009

exam!

bertahan...
lagi seminggu exam lepas tu free!!! yeay!!
walaupun aku tengah sibuk2 study neh,tapi aku masih sempat terbang melayang dalam alam siber neh (macam k.u punye nama blOg la plak...)....
aku dan kengkawan dilanda mOOd kahwin!!
huhuhuhu....bukan berangan nak kahwin sangat,cuma suke tengOk Org kahwin je (ima je yang btOl2 berangan nak kawen...;p)
lagi2 dah nak mula cuti sekOlah ni kan ramai yang nak kahwin...
jadi kepada sesiape yang nak kahwin tu...selamat berbahagie la hendaknyer~
bOleh la amek2 sikit2 idea kat sini...;p


cute kan?...kreatif betul...




sweet btOl...aku paling suka tengOk detail perhiasan..sebab ade je idea yang kreatif dan unik manusia ni kan..kOrang bOleh tengOk lebey2 lagi kat sini!
happy weekend everyOne!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...