Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Thursday, December 17, 2009

another cupcake card


sila bersabar je lah dengan tahap pencahayaan gambar yang ntahapeape nih.
kad ni ditempah orang,tapi takleh bagitau nama kot.
sebab nanti tak suprise pulak untuk orang yang nak terima tu kan.
takpelah biar aku dan tuan punya kad je yang tau ;p
selain tu,
kad ni jugak untuk cupcakecraftchallenges
this week theme is birthday card!
***
ok ni ada sedikit pesanan.
lepas ni bagi sesiapa yang nak tempah kad.
sila,tolong dan jangan tarik diri di saat2 akhir.
lagi menyakitkan bila tarik diri dendiam bila kad dah siap buat tak tau je.
saya yang sakit hati ok.
saya sangat sayang kertas2 dan masa saya yang sangat berharga.
jadi mintak tolong jangan buat saya membazirkan kedua-duanya.
sekian.
dan lagi esok,saya akan balik kampung kat terengganu.
jadi jika ada tempahan lagi lepas ni hanya dapat dibuat selepas 22 disember.
terima kasih =)

8 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

nie ker kad akak?? hehe

shakirah samsudin said...

aso.
nk tempah kat ko utk bln 5 nnt bley ;)

nasuha ahmad helmi said...

yup...yup..ni kad akak..heheheh ;p

shak,nanti bila ko nak, email kat aku k. =)
chua1403@yahoo.com

BiEha Besh said...

nyah,,nenkali kalo cust ko order suh la dema bayau lu baru hang wat,,,kiranya kalo dier tarik diri saat2 akhir duit tak leh pulang,,cian ko,,da rugi ketas nnt,,kertas2 ko tu murah2 plakkan~~,, bagus2 makin santik2 kan ko nih,,welldone~~~

Donna said...

Fantastic card, thanks for joining us at Cupcake this week :) Donna x

Liza said...

A gorgeous card. Thanks for joining us at CCC.

Liza x

Suzana Mustafa said...

Nasuha,

Cantik kad tu...kadangkala kesal kan..dah keluar idea..buat penat-penat..kemudian tak jadi order..pernah alami..tu sebab perlu ambil deposit tempahan..apa pun...it's creative ideas...

Janetcraft said...

Congrats to the top 5, Nasuha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...