Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Sunday, August 23, 2009

Thank yOu Rach!!!

di pagi yang hening,
selepas bersahur,
perut da kenyang mane bOleh tidur teruskan,
aku pun menghadap internet,
pergi melihat perkembangan manusia2 di seluruh dunia,
dan di saat aku membuka salah satu blOg yang aku jOin giveaway dia...
nak tengOk siapa pulak yang menang...
aku terlihat sebaris nama tertulis...
aku eja perlahan-lahan
N.A.S.U.H.A
aku tak kan percaya dengan mudah!
aku eja pelan2 skali lagi...
N.A.S.U.H.A
OMG!!! memang betul la name aku tuuu!!!!!
maksudnyer aku la pemenang giveaway tu!!!
i'm sOoooo happy,thank yOu sO much Rach!!!!

yOu wanna knOw what i just win?
i wOn't tell yOu,yOu must visit Rach blOg by yOurself tO knOw it.
....
still smiling,
still happy,
prObly will take a week tO recOver ;p

1 comment:

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

selaku seorang kawan...
ak xnak mengutuk..
apa lagi mengeji..
ak cuma ingin mengucapkan TAHNIAH NASUHA ATAS KEJAYAAN ANDA..
hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...