Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, July 1, 2009

aku dan kegilaanku~


untuk pengetahuan anda,anda dan anda
sejak dari sekolah lagi aku sangat suka kertas yang bewarna-warni dan craft tOOls
dan semakin aku menjadi matang ni semakin tabiat ni menguasai diri sampai kadang-kadang aku hilang kawalan diri
baru-baru ni aku semakin suka...tak sesuai ayat ni...sepatutnyer teramatlah sukanyer aku ni melawat blOgshOp Org lain..
dari blOgshOp ni aku dapatlah melihat bahawa bukan aku seOrang je yg mempunyai kegilaan terhadap kertas dan barang craft neh ramai lagi rakyat malaysia lain dilanda kegilaan ni jugak...
dan kegilaan ni tak bOleh aku nak bendung sejak 2 3 hari ni...

tanyalah sesiape pOn yang keliling aku sejak 2 3 hari ni
Confirm mereka da fedap aku dOk cerita pasal ribbOn dengan buttOn je!
RibbOn dan buttOn!! dalam bahasa melayunyer riben and butang!!!!!!!!
aku tak nyenyak tidO memikirnyer banyaknyer riben dan butang yang gojez dan teramatlah cutenyer dijual bertaburan di blOgshOp...
dan....dan.....dan aku nak semuanyer!!!!!!!!!!!!
adOiyay...ble helaun nak masuk nih???

jadi sebelum aku menanti helaun ku masuk
aku nak wat tO-dO-list (list ni hanye ntOk perkara2 yang membuatkan aku bahagia je yang tak bahagia sangat macam assgment masuk dalam list laen!)

  • aku nak beli butang kiut kat sini dan sini dan disana sini
  • aku nak ribbOn cute macam ni
  • pergi Macy untOk carik ribbOn, ribbOn dan ribbOn dan butang yang lagi CUTE!
  • buat semua di atas untuk mengelakkan kegilaan menjadi parah!
hmmm...yup,that's it! tO-dO-list aku yang penting!

p/s: takut nak uplOad gambar dari blOg Org lain sesuka hati...jadi klik link ntOk kesane Ok! daaaa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...