Selamat datang semua.sila klik ke blogshop saya untuk tengok readymade cards dan tags. terima kasih.

Wednesday, March 18, 2009

penenang jiwa & penyerabut kepala

kenapa aku cakap penenang jiwa dan penyerabut kepala?
sebab....mase nak buat keje-keje amali ni memang la best menenagkan lagi-lagi kalau hasilnya seperti yang diharapkan...tapi yang buat serabut bila da siap buat,tengok balik,laaaa...baru 2 keping je...kalau baru 2 keping je siap maksudnyer ade lagi ntahberaparatus yang belum dibuat...
yaaa..itulah dia penangan amali PSV memang buat aku serabut dari dulu sampai sekarang...tapi best pOn ade,sebab bila lagi aku nak serabutkan kalau tak taim-taim camni kan....adoiyay~
citeraseeee sangat ikan neh...buat pertama kali aku boleh buat kerja yang berfaedah dalam klas.huhuhuhu ;p
dan berikut adalah yang selebihnya dan masih ade lebih lebih dan lebih lagi yang belum buat...huwaaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...